Tak, subskrypcję można anulować w dowolnym momencie. W tym celu należy zalogować się do „panelu klienta”, a następnie rozwinąć menu profilowe i wybrać opcję „płatności”. Następnie należy w okienku po lewej stronie wybrać rodzaj płatności – subskrypcje. Po anulowaniu subskrypcji, kolejna opłata nie zostanie pobrana. Miesiąc już opłacony nie podlega zwrotowi. Zajęcia w ramach opłaconego miesiąca są nadal aktualne i możliwe do rezerwacji aż do końca opłaconego miesiąca, nawet po anulowaniu subskrypcji.

Tak, w tym celu należy użyć opcji „koszyka” dostępnej obok przycisku „rezerwuj”, podczas wyboru dnia i godziny w kalendarzu.

Założenie konta nie jest wymagane przy rezerwacji 1 lekcji próbnej gratis. Lekcję próbną gratis rezerwuje się przez kliknięcie przycisku „rezerwuj” obecnym w ofercie. Natomiast lekcje płatne, należy rezerwować poprzez panel klienta po założeniu konta.
PROFESJONALIZM PO OBU STRONACH
Środowisko sprzyjające profesjonalizmowi tworzy się, gdy obie strony zyskują na relacji biznesowo-usługowej.
Klient, mając wsparcie w postaci dobrze zorganizowanego procesu nauczania, może w pełni skupić się na nauce i osiąganiu swoich celów. Szkoła natomiast, dzięki stabilności i zaangażowaniu klientów, może oferować usługi na najwyższym poziomie, stale podnosząc jakość i dostosowując ofertę do potrzeb rynku.
Taki układ tworzy atmosferę wzajemnego szacunku i profesjonalizmu, gdzie każda ze stron czerpie korzyści z zaangażowania i wspólnego dążenia do sukcesu.
Po wybraniu odpowiedniej subskrypcji, należy podać informacje umożliwiające automatyczne miesięczne przelewy. Klient nie musi się już martwić opłatami za każdą rezerwację i ma do wykorzystania pulę godzin odpowiadajacą danej subskrypcji do wykorzystania w ciągu miesiąca. Możliwe są różne kombinacje godzin, np. subskrypcja 4 lekcji 60 min w miesiącu może mieć, między innymi, następujace kombinacje:
1-1-1-1
1-0-2-1
0-2-0-2
itp.
Lekcje mogą być w różnych dniach tygodnia lub nawet jedna po drugiej w bloku. Ważne, aby wykorzystać pulę godzin w ciągu miesiąca. Niewykorzystane godziny nie przechodzą na następny miesiąc.
Zajęcia można odwołać lub przełożyć maksymalnie 24 godziny przed spotkaniem. Można tego dokonać w „panelu klienta” rozwijając menu profilowe w opcji „rezerwacje”.

Aby otrzymać fakturę, należy wybrać odpowiednią opcję podczas dokonywania płatności.

Należy zalogować się do „panelu klienta”, a następnie z menu głównego wybrać opcję „wykup subskrypcję” a następnie rodzaj subskrypcji. Po podaniu danych do opłaty, zostanie odblokowana możliwość rezerwacji lekcji w kalendarzu.

W celu rezerwacji lekcji próbnej gratis proszę klinkąć w link na stronie głownej, w cenniku lub tutaj.
Po wykupieniu subskrypcji, należy wybrać opcję „rezerwacja zajęć” z menu głównego, a następnie kalendarz, który nazwą odpowiada nazwie subskrypcji.

Swój preferowany komunikator proszę wpisać podczas rezerwacji lekcji próbnej w formularzu rezerwacji. Najczęściej używane: WhatsApp, Skype oraz Teams.